Mer från mig

torsdag 25 augusti 2011

Vinnaren av min BlogCandy

Då har jag äntligen haft tid att dra vinnaren i min BlogCandy och vinnaren är....
Finally I've picked a winner of my BlogCandy by random and the winner is.....
...............
.............
...........
.........
.......
.....
...
.

och det är
and this is
.
...
.....
.......
.........
............
.............
...............

Grattis säger jag till dig!
Mejla mig din hemadress på mullesnuttan@hotmail.com så kommer paketet på posten asap!
Och till er andra: det kommer att komma mer candy framöver så håll utkik!

xoxo


3 kommentarer:

Nelle sa...

*snyft den här fina candyn missade jag. Men tack iaf för att du vill vara med på min bloggcandy och lycka till i dragningen av den :)

Kram Nelle

Annelie sa...

Hej! Chansar på att det bara finns en MulleSnuttan - iaf en som heter Maria A... - och att det är du som har hälsat på i min blogg? Jag fick nämligen googla för att hitta in hit. När jag klickar på ditt namn i min blogg så står det: "Den Blogger-profil du sökte efter kan inte visas. Många Blogger-användare har valt att inte visa sin profil ännu."
Står även att du bör "aktivera åtkomst till din profil" så det verkar ju vara nån inställning som behöver ändras...
OM det nu är rätt MulleSnuttan förstås ;) oj vad rörigt det blev, hoppas du fattar vad jag yrar om & att det nu ÄR du som har hälsat på hos mig, annars ber jag så mycket om ursäkt!
Nu ska jag iaf kika runt lite och se vad du pysslar med :)
Trevlig helg!
Kram Annelie (made by Annelie)

Annelie sa...

Japp nu funkade det ju bättre :)