Mer från mig

måndag 28 mars 2011

New beginning

Från och med idag har jag bytt blogg och kommer inte att uppdatera på min andra blogg, du kan fortfrande läsa kommentarerna till korten som finns innan dagens datum, jag har lagt in dem även på denna blogg för enkelhetens skull för jag hade ju inte lagt in så mycket ännu. Jag tycker att Blogspot.com är en mycket bättre bloggplats med mer möjligheter än Blog.se.
As of today I have changed blog and will not update on my other blog, you can still read the comments on the cards that are before the current date, I have added them even on this blog for the sake of simplicity, because I had not added so much yet. I think Blogspot.com is a much better blog site with more opportunities than Blogg.se.

Nu ska jag bara se till att börja publicera och producera kort! Jag har just gjort ett som ska bli en födelsedagspresent och kan därför inte publiceras förrän om 2 veckor, ett kort som jag är riktigt stolt över, mitt första mer avancerade kort!
Now I just make sure to start publishing and producing cards! I have just done one that will be a birthday present and can't therefore publish it until about two weeks, a card that I'm really proud of, my first more advanced card!

xoxo

1 kommentar:

Idas Höns sa...

Hej du!
Ja, jag håller med jag är ganska less på blogg.se...man kan ju knappt göra något med den.
Oavsett så är det himla kul att du vill vara med på min candy!
JAg har nu lagt 3 fina lotter i hatten för din räkning så nu är det bara att hålla tummarna...
Hoppas att jag ska kunna inspirera dig med mitt bloggande!
Kram Scrappida