Mer från mig

onsdag 16 mars 2011

Kort 25

Idag har jag gjort ett kort som min dotter hjälpt mig bestämma papper till (fick några få att välja mellan) och vilken stämpel jag skulle använda utefter den skiss jag bestämt mig för att använda. Kul grej med lite teamwork ;)
Today I made a card that my daughter helped me decide which paper to use (got a few to choose from) and the stamp I could use along the sketch I made ​​up my mind to use. Fun with a little teamwork! ;)



Papper: Beige kartong, Scenic Route Paper Co. "Harvest Multi Dots" det är dess baksida som är den gröna, och "Sentimental Small Daisies_Fawn"
Stämpel: "Rock Chick" från Kenny K finns som Digi- och gummistämpel
Text: Textstämpel har jag gjort på datorn och sprejat med hemmagjord mist, Distress ink - Crushed Olive
Utsmyckningar: Blommor från mina gömmor och som jag haft olika färger av glitterlim på, Rhinstenar från Creative Club, Blad från YouDo, Spetsen har jag sprejat med samma mist som texten.
Paper
: Beige cardstock, Scenic Route Paper Co. "Harvest Multi Dots" its backside is the green one, och "Sentimental Small Daisies_Fawn"
Stamp: "Rock Chick" from Kenny K, you can get it bouth as Digi- and Rubberstamp
Text: Textstamp is something I've made with my PC and sprayed with homemade mist colored with Disterss Ink - Crushed Olive
Embellishments: Flowers from my stash and I had different colors glitter glue on them, Rhinestones from Creative Club, leaves from YouDo, The lace I have sprayed with the same homemade mist as the text.


 


Denna skiss har jag utgått från
This sketch is my base


Jag vill medverka i följande utmaningar med mitt kort:
I would like to participate in the following challenges with my card:

Fruarna Lilja - Sketch Nr 5
Bee Crafty "Spring floral" Nr 68
SSDS "Spring" Nr 107
Saturday Challenge "Flowers for Mum" Nr 166
Whoopsi Daisy "Pile on the flowers" Nr 53
Kenny K's Krafty Girlz "Lace, ribbon, bow" Nr 39
Scrap-Creations "Anything goes" Nr 113
Aly's Sunday Challenge "Anything goes" Nr 519
Shelly's Images "Show us what you got" Nr 29
Delightful Challenges "Green" Nr 37
Card Cupids "Green" Nr 58
One Stitch at a Time "Glitter & Gems" Nr 107
Pixie Dust Studio "Green" Nr 22
Sassy Studio "
Make your own embellishments" Nr 8
By the cute and girly "Springtime" Nr 194
Fantabulous Cricut "create a square card and include the 2 colors green & gold (bright yellow will do) Nr 51
Amber's Craft and Stuff (New Challenge) "Anything goes"
Totally Gorjuss "Lace and Pearls" Nr 133
Gingerloft "Use those flowers" Nr 240
Ann's Creative Nook "Green"
Digi Doodle " Anything goes" Nr 178
Stampingvacation "Use Glitter" Nr 31

xoxo


Läs kommentarer om mitt kort på min gamla blogg
Read comments about my card at my old blog


Inga kommentarer: