Mer från mig

söndag 27 februari 2011

Kort 17

Så var det dags att presentera kort nr 17 som jag gjort efter en utmaning men kommer kika runt och se om jag kan vara med på flera, uppdaterar under dagen.
So it was time to present the card number 17 as I did for a challenge but will look around and see if I can sit in on several, updates throughout the day.


Papper: Lila kartong. Svart med vita ränder och lila skimmer är papper jag inte har nått namn på.
Stämpel: Den underbara stämpeln är en Digi från Karens Doodles och heter Showerlady.
Text: Texten är från YouDo, svenska clearstamps, finns bl.a här
Insidans stämpel är en Inkadinkado och heter Elegant Rose Frame och är köpt här, stämplad med svart Memories Dye Ink
stämpeln är färglagd med Distress ink. Jag köper mina här
Utsmyckningar: Rosor i svart, off-white, ljus- och mörklila kommer från Reprint köpta här
Min stämpel på baksidan med en rosett, en freebie från StamFairy
Paper
: Purple cardstock. Black with white stripes and purple shimmer is th paper I have not reached the name of.
Stamp: The lovely stamp is a Digi from Karens Doodles and is called ShowerLady.
Text: is fron YouDo swedish clearstamps.
The inside-stamp is a Inkadincado with the name Elegant Rose Frame, inked with black Memories Dye Ink.
The stamp is colored with Distress Ink.
Embellishments: Roses in blsck, off-white, light and dark purple is bought from ReprintMy stamp on the back with a bow, a freebie from StampFairy.



Med kortet vill jag delta i följande utmaningar:
With the card I want to participate in the following challenges:

Karens Doodles NL "Svart, vit + en färg till förutom hår och hud" Nr 16
DYSU Challenge Blog "Anything goes" Nr 265
Paper Crafting Journey "Anything goes" Nr 246
Paper Romance "Anything goes" Nr147
Stampin' B's Design Team "Use a flower" Nr 80
Party time Tuesday "Anything goes" Nr 226
Stamp Something "Flowers" Nr 243
Lexi's Creations "Flowers" Nr 161
The Creative Cottage "Lots of flowers" Nr 277

xoxo


Läs kommentarer om mitt kort på min gamla blogg
Read comments about my card at my old blog
http://mullesnuttan.blogg.se/2011/february/kort-17.html

Inga kommentarer: