Mer från mig

måndag 28 februari 2011

Kort 18

Då var det dax att presentera ett nytt kort.
Then it was time to introduce a new card.



Papper: Ljusgul kartong, papprena kommer från Creative Club
Stämpel: Den underbara stämpeln som jag fick hem dagen till ära heter Hippie Chick och är en Simply Sassy och inköpt hos Funky Kits
Färglagd med mina Distress Ink refills <3
Insidans stämpel är en Inkadinkado och heter Elegant Rose Frame
Text: Vet inte tillverkare men skriver in det om jag snubblar över rätt någon gång
Utsmyckningar: Brads kommer från Kaiser craft. Smycket är en i mängden
Tekniken att göra blomman hittar du här
Paper: light yellow cardstock, other papers come from Creative Club
Stamp: This lovely stamp as I got the honor of the day, is called Hippie Chick and is a Simlpy Sassy, bought from Funky Kitscolored with my Distress Ink  refills <3
The inside-stamp is a Inkadincado with the name Elegant Rose Frame, inked up with Memories Dye Ink Chestnut
Text: Do not know manufactures but will enter it if I stumble on the right one at any time.
Embellishments: Brads comes from Kaiser craft, The charm is one of many I got
how to make the ribbon-flower, look above




 


Jag har använt mig av skissen på Fredagsskissen, Skrappa Loss.
I have used the sketch on the "Fridaysketch", Scrappa Loss.

Jag vill delta i följande utmaningar med mitt kort:
I would like to participate in the following challenges with my card:

A Spoon full of Sugar "Birthday wishes" Nr 387
Scrap-Creations "They say it's your birthday" Nr 120
Crafty Sentiments Design "Spring" Nr 85
Shelly's Images "Let's play with ribbons..." Nr 71
Card Makin' Mamas "Happy Birthday" Nr 186
Crafty Ann's "Birthday" Nr 82
Simply Create "Flowers" Nr 65
Digital Delights "Use your scraps" Nr 76
Southern girls "Brads, gems or dewdrops" Nr 78
Critters Sketch "Sentiment" Nr 6
Crazy 4 Challenges "Flowers" Nr 216
One Stop Craft Challenge "Spring Flowers" Nr 141
Sweet Stamps - #3 "Flowers" Nr 97
Stampin with the Dragon "Birthday" Nr 129
Little Claires " Anything Goes" Nr 494
Crafty Our Passion  "Girly girl" Nr 32
Allsorts  "Home made flowers" Nr 104
Papercutz  "spring" Nr 111

xoxo


Läs kommentarer om mitt kort på min gamla blogg
Read comments about my card at my old blog

Inga kommentarer: