Mer från mig

fredag 25 februari 2011

Kort 16

Nu har jag gjort ytterligare ett kort till ScrappaLoss, denna gång till Februaritävlingen.
Man utgår från deras skiss och har färgtemat Gult, turkost & rosa.
Now I have another card to ScrappaLoss, this time for the February contest.
We start off with their sketch and color theme, yellow, turquosise & pink.




Papper: Gul kartong. Det prickiga pappret är ett från SMIRK Naughty but nice glitter cardstock
De runda blommorna har jag klippt från ett papper som jag inte har nått namn på
Stämpel: Den underbara stämpeln är en Digi från Mo's och heter Savannah on Easter
På insidans vänstra sida är en clearstamp som kommer från samlingen My Paper World - Floral EmbellishmentsDen till höger kommer från en samling clearstamps från Artemio.
Jag har färglagt med Distress Ink. och stämplat med svart Memories Dye Ink
Text: utskriven på fotopapper "Så Sött" ja, jag tycker den är det :)
Utsmyckningar: Min stämpel på baksidan är som innan, egen med okänd freebie-stämpel
Paper: Yellow cardstock. The dotted paper is from SMIRK Naughty but nice glitter cardstockThe round flowers, I have cut out from a paper that I have not reached the name of
Stamp: The lovely stamp is from Mo's and is called Savannah on Easter
On the inside left side is a clearstamp that comes from the collection My Paper World - Floral EmbellishmentsThe stamp to the right is a clearstamp from Artemio.
I have colored with Distress Ink. and stamped with black Memories Dye Ink.
Text: printed on photo paper "So sweet" yes, I think it is! :)
Embellishments: My stamp on the bck is as before, mine with unknown freebie-stamp
















 
Denna skiss har jag utgått från
This sketch is my base




Jag vill delta i följande utmaningar med detta kort:
I would like to participate in the following challenges with this card:

DYSU Challange Blog "Anything goes" Nr 264
Little Claires - "Anything Goes" Nr 496

Nä, nu måste jag sova, varit vaken 22 timmar, gjort 2 kort och jobbat heldag *trött*, får uppdatera mer när jag vaknar...
Nah, now I have to sleep, been awake for 22 hours, made two cards and worked all day *tired* will update more when I wake up...
xoxo



Läs kommentarer om mitt kort på min gamla blogg
Read comments about my card at my old blog 


Inga kommentarer: