Mer från mig

onsdag 23 februari 2011

Kort 14


Jo jag vet att det låter lustigt med "Kort nr 14" som överskrift redan på 2:a inlägget men det är just vad det är! Kanske kommer jag att visa de andra 13 också vad det lider men nu ska jag visa detta iaf.
Well I know it sounds funny with the "Card No. 14" wich was written as early as the second post but that is precisely what it is! Perhaps I will show the other 13 also in the future but now I'll show you this anyway.
 


Papper: Orange kartong, övriga papper ingår i en försändelse från Creative Club
Stämpel: Pallen är en Digi stämpel från All That Scraps, Tilda från Magnolia,På insidans högra sida är en clearstamp som kommer från samlingen My Paper World - Floral Embellishments
Jag har färglagt med Distress Ink. och stämplat med svart Memories Dye Ink
Utsmyckningar: Organza, blad och blomma är nått jag hade hemma.Textplatta och brad kommer från Victoria's design house. Stämpeln på baksidan är nått jag gjort i Word. Blomman i den är en freebie från någonstanns.
Paper: Orange cardstock, other paper is a part of a consingment from the Creative Club.
Stamp: The stool is a Digi stamp from All That Scraps, Tilda from Magnolia,
On the inside right side is a clearstamp that comes from the collection My Paper World - Floral Embellishments
I have colored with Distress Ink. and stamped with black Memories Dye Ink.
Embellishments: Organza. leaf and flower is something I had at home.
Textplate and brad are from Victoria's design house
The stamp on the back is something I made in Word. The flower in it is a freebie from somewhere.










Här är skissen har jag utgått från
Here's the sketch

Med detta kort deltar jag i min första utmaning ever!
Det är hos Scrappa Loss. Läs mer om Fredagsskissen här.
With this card I participate in my first challenge ever!
It is with Scrappa Loss.

Jag vill också delta i följande utmaning med detta kort:
I would like to participate in the following challenge too:

Little Claires - "Anything Goes" Nr 495

EDIT
Jag fick mitt kort visat i bloggen!! *stolt*
I got my card shown in the blog! *proud*

xoxo


Läs kommentarer om mitt kort på min gamla blogg
Read comments about my card at my old blog

Inga kommentarer: